آشنایی با سبک دکوراسیون شیکر
نوشته شده توسط : adorn

 

آشنایی با سبک دکوراسیون شیکر : شیکر یکی از قدیمی ترین سبک های دکوراسیون و معماری است . پژوهشگران سابقه تاریخی این سبک را 150 سال برآورد می کنند . با گذشت زمان و آمدن سبک های دکوراسیون معماری، اما همچنان سبک شیکر دارای علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان است . پایگذاری این سبک بر مبنای یکی از فرق مذهبی بود و خاستگاه آن را انگلستان می دانند. اما چرا این سبک از معماری که به دهه 1700 میلادی بر می گردد، همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است ؟ با ما همراه با شید در آشنایی با سبک دکوراسیون شیکر .




نکته اصلی در سبک شیکر استفاده از وسایل کاربردی است . این سبک از قرار داردن وسایل اضافه و دکوری غیر مرتبط دوری میکرد . در سبک شیکر بیشتر از عناصر طبیعی برای ساخت لوازم استفاده می شد . مانند چوب ، پشم ، نخ و ابریشم.

دیوار ها در سبک شیکر کاملا خالی است و تقریبا به ندرت قاب عکسی روی آن ملاحظه می کنید.

نقش اثاثیه در سبک شیکر

مبلمان و اثاثیه سبک شیکر عناصر کلیدی در فلسفه شیکر محسوب میشود. از یک میز مربعی یا مستطیلی با صندلی های خاص این سبک در آشپزخانه استفاده کنید. همچنین یک صندلی گهواره ای چوبی برای اتاق مناسب است. کمد لباس ، میز پا تختی و قفسه  و دراور باید از چوب طبیعی و سبک خاص این سبک باشد.

آشپزخانه در سبک شیکر

در آشپزخانه تنها اقلامی را که روزانه از آن استفاده میکنید روی کانتر نگه دارید. وسایلی مثل توستر و قهوه ساز باید خارج از دید نگهداری شوند.

چه رنگ هایی در سبک شیکر بیشتر خودنمایی می کند ؟

رنگها در سبک شیکر غنی و تیره هستند. قرمز یاقوتی، سبز جنگلی یا آبی با الگوهای سنگین داماسک در این سبک غالب است. سبز و آبی طاووسی، قرمز- ارغوانی روشن، بنفش و صورتی خام دیگر رنگهای استفاده شده در این سبک هستند. پارچه های این سبک الگوهای فراوانی دارد. مخمل و داماسک انتخاب زمستانی و کتان و چیت انتخاب تابستانی محسوب میشد. در سبک شیکر رنگ سفید دیوارها و سقف در کنار تن چوب کف و اثاثیه قرار دارد.

طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی در اسپرلوس دکور

طراحی ، اجرا و ساخت کتابخانه ، تی وی ست ، میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی ، کافی تیبل و ... ، در اسپرلوس دکور.
همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، و با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

 

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: خرید میز , خرید تلویزیون , ساخت تی وی ست , خرید کتابخانه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: